فناوری روز

ساخت وبلاگ

 

ترمیم پرده بکارت | همه چیز درباره ترمیم پرده بکارت

همه چیز درباره ترمیم پرده بکارت
ترمیم پرده بکارت (هاینموپلاستی)
 
پرده بکارت (هایمن) چیست؟
پرده بکارت یک نوع بافت غشایی نازک است که معمولا در دهانه واژن قرار دارد و از زمان تکامل جنین بر جا می ماند.بعضی افراد از هنگام تولد اصلا در ان ها چنین پرده ای وجود ندارد.
این پرده کجا قرار دارد؟
هایمن دقیقا در ورودی واژن قرار دارد و دخول های بسیارسطحی هم ممکن است سبب آسیب پرده بکارت شوند.
بعضی از دختران، پرده بکارت خود را در اثر بعضی فعالیت ها و حوادث از دست می دهند. در این صورت بیشتر این افراد، به فکر ترمیم پرده ی خود می افتند و چه بسا در این راه به علت نداشتن اطلاعات کافی، به دام افرادی بیفتند که با روش های دروغین، به آنها امید داشتن پرده ای سالم را می دهند.
ترمیم پرده بکارت در برخی جوامع از جمله فرهنگ و جامعه ما که پرده بکارت زن به عنوان نشانه ای بر پاکدامنی او در نظر گرفته می شود، اتفاق می افتد. انتظار می رود که یک زن باکره پس از مقاربت در شب عروسی خود خونریزی داشته باشد،اما نکته اینجاست حدود 25 درصد از دختران با وجود باکره بودن، خونریزی ندارند. از طرف دیگر برخی از دختران، بدون پرده بکارت به دنیا می آیند و یا پرده بکارتشان را نه به علت عمل جنسی، بلکه در حین ورزش های سنگین و خاص مانند اسب سواری و ژیمناستیک از دست می دهند.
بنابراین با انجام عمل ترمیم پرده بکارت می توان به دختران و زنانی که به علت یک حادثه بکارتشان را از دست داده اند، فرصت دوباره داد، زیرا آنان مستحق این نیستند که تا آخر عمر زجر بکشند. در این مقاله اطلاعات لازم درباره عمل ترمیم بکارت، علت انجام آن به همراه مراقبت های بعد از عمل و عوارض احتمالی آن بیان شده است.

انواع پرده بکارت عبارتند از :
۱- پرده بکارت بدون منفذ
۲- پرده بکارت مثلثی
۳- پرده بکارت نوع حلقوی(قابل اتساع و غیرقابل اتساع)
۴- پرده بکارت نوع هلالی
۵- پرده بکارت نوع پل دار(دو تکه)
۶- پرده بکارت نوع غربالی
۷- پرده بکارت نوع زبانه دار
۸- پرده بکارت نوع دندانه دار
۹- عدم وجود پرده بکارت به طور طبیعی
۱۰- پرده بکارت بسیار سخت و سفت
 

بکارت می تواند دارای اشکال مختلف باشد ، باید دریافت که بازبینی آن نمی تواند دلیل محکمی برای اثبات این مورد باشد که فرد دارای رابطه جنسی بوده است یا خیر. این قضاوت نادرست می تواند افرادی را هم که پرده بکارت آنها در اثر فعالیتهای ورزشی ،خودارضایی، استفاده از تامپون ، کشیدگی بیش از حد ، نبود مادر زادی ، تستهای پزشکی و غیره دچار آسیب گردیده ، به دردسر اندازد.
حتی بسیاری از مدارک از این حکایت می کنند که پارگی پرده بکارت در اثر کشیدگی بیش از حد در فعالیتهایی مانند رقص ، ژیمناستیک و یا اسب سواری نیز شایع است.
 
عمل جراحی ترمیم پرده بکارت
عمل جراحی پرده بکارت که به نام هایمنوپلاستی (hymenoplasty) شناخته می شود، به منظور ترمیم یا بازسازی غشای نازکی که دهانه واژن را می پوشاند و به آن پرده بکارت می گویند، انجام می گیرد. طی این عمل جراحی، هرگونه پوست پاره شده در لبه های پرده به آرامی و با شکلی مرتب بریده می شود ، پس از آن بافت باقیمانده به هم دوخته می شود و یک سوراخ کوچک ایجاد می کند.
ترمیم پرده بکارت
اگر پوست کافی برای بازیابی پرده بکارت وجود نداشته باشد، یا اگر فرد به طور کلی بدون پرده متولد شده باشد، جراح یک بافت مصنوعی کاملا شبیه به پرده ایجاد می کند و در محل مناسب پرده بکارت قرار می دهد. ممکن است یک منبع خون مصنوعی کوچک هم در داخل رحم قرار دهد که پس از دخول، پارگی پرده بکارت، به طور کامل شبیه سازی شود.
این عمل معمولا تحت بی حسی موضعی انجام می شود، حدود یک تا دو ساعت طول می کشد و بیشتر بیماران می توانند حدود یک ساعت پس از عمل به خانه بروند. قبل از جراحی ، بیماران نیاز به مشاوره قبل از جراحی و معاینه دقیق توسط پزشک زنان دارند.
عمل هایمنوپلاستی یا ترمیم پرده بکارتعمل هایمنوپلاستی کوتاه مدت بوده و به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی یا آرام بخش انجام صورت می گیرد.قبل از عمل ، بیماران موظف هستند که مشاوره قبل از جراحی و معاینه کامل توسط متخصص زنان و زایمان داشته باشند.این جراحی به روشهای لیزری – رادیوسرجریکال تکنیک و یا با چاقوی جراحی صورت میگیرد .قبل از عمل فرد باید عاری از هرگونه عفونت زنان باشد.توسط جراحان پلاستیک انجام میشود و در فیلد تخصصی جراحی زنان نمیباشدزمان جراحی: ۱٫۵ ساعتتعداد جراحی های مورد نیاز: ۱زمان بهبودی: ۱-۲ هفته
انواع ترمیم پرده بکارت زنان:روش ترميم بكارت alloplant:
یک روش ترمیم پرده بکارت به طور کاملا موقتی ست که ۱هفته قبل از ازدواج صورت می گیرد.روش ترميم بكارت STID:
در جدیدترین متد ترمیم پرده بکارت روش   STID می باشد که روش بخیه سه لایه ای لبه های بکارت میباشد. ( بخیه سه stratums سراسر introitus)
آیا پرده بکارت به حالت طبیعی بازگردانده می شود؟
بله؛ اما ترمیم به شکل طبیعی رخ نمی دهد . پرده بکارت دارای لایه ای است که می تواند جابجا شده و  به بخشی از پرده بکارت پاره شده بخیه بخورد در نتیجه شبیه به یک حلقه کوچک شود و بعد با هم به ناحیه تحتانی پیوند داده می شود تا مانند پرده بکارت اصلی بنظر آید. گاهی پوشش لب واژن ممکن است برای ایجاد پرده بکارت جدید مورد استفاده قرار گیرد.
دوره بهبودی چگونه خواهد بود؟
در مجموع بعد از جراحی ناحیه عمل شده متورم می شود و ناراحتی و درد به مرور کاهش خواهد یافت . با توجه به نوع جراحی ممکن است توصیه شود که به مدت ۳ تا ۶ ماه ارتباط جنسی صورت نگیرد تا منطقه به طور کامل بهبود یابد و در مواردی طول عمر پرده جدید کوتاه است .
در پایان تاکید می کنم که بکارت روانی-عاطفی خیلی مهمتر از بکارت جسمی باشد.چون اگر شخصی یک رابطه گرم احساسی عاطفی را تجربه کرده باشد و قبل از ازدواج آن رابطه را برای خود از لحاظ احساسی تمام نکرده باشد.فرد در تمامی جنبه های زندگی رابطه بین خودش و همسرش را با آن رابطه ایده آل مقایسه می کند و از همسر خود دلسرد می گردد.در ضمن .از این روش خانم ها نیز به راحتی می توانند متوجه بشوند که آیا همسرشان برای اولین دفعه مقاربت را تجربه می کند یا قبلا آن را تجربه کرده است؟
اگر به دنبال ترمیم پرده بکارت و اطلاعات در مورد آن هستید لطفا حتما با پزشک متخصص قبل از هرکاری مشورت کنید. روش هایی همچون استفاده از کپسول های ژلاتینی حاوی خون می باشد که این محصولات قابل اطمینان نیستند و پشنهاد می شود قبل از انجام هر کاری با پزشک متخصص زنان خود در ارتباط باشید.
 
 
 
 

 

فناوری روز...
ما را در سایت فناوری روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم بازدید : 139 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:57

خرید سرور hp | قیمت سرور های hp | فروش سرور hp با قیمت ارزان

شرکت بهاور فناوری ویرا به عنوان نماینده رسمی فروش سرور اچ پی توانسته است مدل‌های متنوع سرورهای HP را با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی ارائه نماید و قطعا این شرایط بهترین موقعیت برای مدیران شرکت‌ها و ادارات جهت خرید سرور اچ پی می‌باشد.

سعی کنید در هنگام خرید سرورهای hp، به مدت زمان ضمانت، شرایط آن و محل ارائه ضمانت دقت کنید و سرور را از عرضه‌کنندگان معتبر بخرید.

شرکت بهاور فناوری ویرا با کادرفنی مجرب و با دارا بودن مدارک بین المللی در حوزه مربوطه، علاوه بر تجربه چندین ساله با حضور مرتب در کلاس های آموزشی آماده پاسخگویی هر چه بهتر به نیاز جامعه مشتریان می باشند. تمامی تجهیزات این شرکت با 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.

شرکت بهاور فناوری ویرا به عنوان نمایندگی رسمی فروش سرور hp بهترین قیمت سرور hp را به همراه گارانتی معتبر و اصل به شما ارائه می دهد. در ادامه به توضیح سرورهای رده پایین و رده متوسط می پردازیم. خرید سرور HP مناسب کسب و کار شما؟برای انتخاب و خرید سرور hp مناسب که مرحله بسیار حساسی در کسب وکار شماست، باید دانش لازم و کافی را مورد سرور کسب کرد. در ادامه به شما کمک میکنیم که به این دانش دست یافته و با آگاهی، سرور خود را انتخاب کنید.

فروش سرور hpشرکت بهاور فناوری ویرا به عنوان نماینده رسمی فروش سرور hp بهترین قیمت سرور hp را به شما ارائه می دهد. سرورهای رده Value دارای قابلیت‌های اضافی مثل RAID تعبیه شده هستند که صرفا امکان پشتیبانی از هاردهای SATA را خواهد داشت. قابلیت ارتقای سخت‌ افزاریفراموش نکنید که سرور انتخابی شما باید حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد قابلیت ارتقا را در مقایسه با مشخصات فعلی آن دارا باشد. ممکن است به هر دلیلی پس از گذشت مدتی استفاده، نیاز به ارتقا و اضافه کردن پردازنده، رم یا هارددیسک داشته باشید.

پس سرور انتخابی شما باید فضای مناسب برای اضافه کردن قطعات و ارتقای سخت‌افزاری را داشته باشد. خرید سرور hp مقرون‌ به‌ صرفهبر خلاف اینکه همیشه برای خرید رایانه‌های شخصی سعی می‌کنیم بالاترین مدل رایانه با بهترین مشخصات تهیه کنیم، تقریباً می‌توان گفت برای خرید سرور اچ پی چنین امکانی وجود ندارد؛ زیرا سرورها در انواع مختلف و برای استفاده‌های گوناگون تولید می‌شوند و هیچ سقفی به لحاظ قیمتی نمی‌توان برای آن‌ها در نظر گرفت. پس بهتر است سرور انتخابی شما با توجه به نیازهای واقعی مجموعه و بر اساس بودجه‌ای که برای آن مشخص کرده‌اید، خریداری شود.

سـرور های HPE همـواره یکی از محبوب ترین سرور ها در بین تمام کاربران است و گستره وسیـعی از سرور ها ازجمله در داخل کشـور را شامل می شود.

https://beaujfbw38271.bloggazza.com/3858406/فروش-سرور-اچ-پی

 

خرید سرور hpبه دلایل زیر خرید سرور اچ پی برای کسب و کار شما پیشنهاد می شود:قیمت سرور hp قابلیت رقابتی با سایر برند ها دارددارای سیستم‌های پیشرفته و مدرن همراه با نوآوری‌های و تکنولوژی‌های روزقابلیت اطمینان بالا و ریسک‌پذیری پایینانعطاف پذیر، قدرتمند، چابک، تکنولوژی‌های مدیریتی، سرعت و کارایی بالاقابلیت ارتقا همراه با بزرگ شدن و توسعه کسب وکار شمااستفاده از نرم‌افزارهای جدید و سیستم‌عامل‌های متن‌باز یا Open Sourceمناسب و سازگار با تمام محیط‌ها و کاربری آسانامکان رشد و شتاب بخشی کسب وکار، کسب سود و درآمد بیشترکاهش زمان پاسخگویی به مشتری، در نتیجه تجربه خوشایند کارمند و مشتریکاهش هزینه و پیچیدگیمجازی سازی در مقیاس بالاکاهش هزینه‌های خرید سخت‌افزاری با مجازی سازیکاهش هزینه‌های خرید لایسنس‌های نرم افزارهای مختلف کاهش زمان و هزینه مدیریت سرویس‌ها با کاهش تعداد سرورهای سخت‌افزاری کاهش هزینه‌های مصرف برقکاهش زمان Downtimeاستفاده از تکنولوژی‌های مدیریتی قابل استفاده روی وب یا موبایلی مدیریت از راه دور از هر نقطهکاهش هزینه به علت حذف سفرهای فیزیکیدسترسی سریع به سرورکاهش زمان Downtime و زمان خارج از مدار بودن سرور بر اثر مشکلات آنی امنیت بیشتر در دیتاسنتربهینه‌سازی میزان مصرف برقشما می‌توانید برای خرید سرور hp، با کارشناسان بخش فروش سرور hp ما در تماس باشید.

قابلیت‌هایی که از خرید سرور hp انتظار دارید، بستگی به نوع داده های شما دارد. ابعاد فیزیکی، ظرفیت ذخیره‌ سازی و میزان در دسترس بودن سرور و خیلی مهم هستند اما باید به قابل توسعه بودن و قیمت محصول نیز توجه داشته باشید.

شرکت بهاور فناوری ویرا به عنوان نماینده رسمی فروش سرور hp بهترین قیمت سرور hp را به شما ارائه می دهد. معرفی
سرورهای رده پایینیک سرور در رده Worth (رده ارزان قیمت سرور اچ پی) از یک پردازنده استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها قادر به مدیریت
کارهایی در حد به اشتراک گذاشتن فایل، ارسال ایمیل و به اشتراک گذاشتن چاپگر برای یک گروه حداکثر ده نفری از کاربران هستند. تعداد
رایانه‌های متصل به شبکه و تعداد کاربران استفاده‌کننده از سرویس‌های شبکه، تعداد نرم‌افزارهای تحت شبکه مانند نرم‌افزارهای مالی یا
اتوماسیون اداری، تعداد سرویس‌های نرم‌افزاری و دستگاه‌های تحت شبکه‌ای که قصد دارید اشتراک‌گذاری کنید، مانند پرینترها و اسکنرهای تحت
شبکه، دستگاه حضور و غیاب و مانند این‌ها. فراموش نکنید که باید میزان رشد و پیشرفت مجموعه خود را تا چند سال آینده در نظر بگیرید،
زیرا سرورها را نمی‌توان مثل رایانه‌های شخصی که در مجموعه استفاده می‌کنید، هر سال یا هر دو یا سه سال یک‌بار عوض کرد. بنابراین باید
رشد احتمالی مجموعه خود به لحاظ تعداد کاربرانی که ممکن است تا چند سال آینده به مجموعه شما اضافه شوند . خرید سرور اچ پیخرید سرور hp
ایستادهدر بسیاری از مجموعه‌ های کوچک امکان اختصاص دادن فضایی به عنوان اتاق سرور یا فضایی برای نگهداری یک رک وجود ندارد. در اینجا
از سرورهای ایستاده که به لحاظ شکل ظاهری مانند کیس کامپیوتر معمولی هستند، استفاده می‌شوند، بیشترین فروش سرور hp ایستاده دقیقاً برای
استفاده در محل‌هایی است که امکان نصب رک وجود ندارد. این سرور ها با تولید صدای کمتر و با قابلیت خنک‌ شوندگی بهتر، امکان استفاده در
محیط عمومی یک مجموعه را به شما می‌دهند. همچنین می‌توانید این سرورها را به‌راحتی در زیر یا روی میز خود یا هر محلی که برای نگهداری
آن مناسب است، نصب کنید. پس در وهله اول باید در خصوص نوع سرور تصمیم‌گیری کنید و از بین سرورهای قابل نصب در رک و سرور های ایستاده
یکی را برگزینید. برای این کار می‌توانید از مشاوران و متخصصانی که در بخش فروش سرور hp شرکت حضور دارند، کمک بگیرید. اگر بخواهید
سیستم مجازی‌ سازی یا Virtualization پیاده کنید، باید سروری تهیه کنید که قابلبت پشتیبانی از این سیستم‌عامل‌ها را داشته باشد.

 
https://devinie61604.blogaritma.com/3839650/فروش-سرور-اچ-پی
 

محبوب‌
ترین سیستم عامل مجازی‌سازی در دنیا VMware Vsphere و پس از آن Microsoft Hyper-v و در آخر نیز Citrix Xen-Server است. اگر نیازی به
مجازی‌سازی احساس نمی‌کنید، سعی کنید سرور انتخابی‌تان قابلیت پشتیبانی از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل‌های Microsoft Windows Server را
داشته باشد. از این سرورها می توان در کسب‌ و کارهای کوچک یا گروه های کاری بزرگ استفاده کرد. ممکن است از دو یا چند دستگاه از این نوع
به صورت پیکر‌بندی خوشه‌ای (Cluster) برای به اشتراک گذاشتن وظایف محوله به نرم‌ افزارهای سرویس‌ دهنده استفاده کرد تا در صورت خرابی
یا عدم سرویس‌ دهی یک دستگاه، بقیه دستگاه‌ها بتوانند به ارایه همان سرویس بپردازند و امور روزانه از تحرک باز نماند. اگر نگهداری
اطلاعات حجیم مجموعه در اولویت است، باید سروری تهیه کنید که به لحاظ تعداد و نوع هارددیسک‌های قابل پشتیبانی، حجم و فضای مدنظر شما را
فراهم آورد. پس بهتر است در وهله اول هدف خود را از خرید سرور hp مشخص کنید و این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید که در صورت عدم محدودیت
در میزان بودجه‌ای که برای خرید سرور اچ پی در نظر گرفته‌اید، با انتخاب سرور مناسب می‌توانید همه موضوعات ذکرشده را یک‌جا فراهم کنید.
اما در صورتی که در میزان بودجه درنظرگرفته‌شده محدودیت دارید، سعی کنید سرور انتخابی را به هدف اصلی خود نزدیک کنید. بررسی اولیه فضای
فیزیکی موجود در مجموعهیکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای خرید سرور hp ، فضای فیزیکی موجود در مجموعه برای نصب و نگهداری از سرور است.
سرورها به لحاظ نوع شاسی، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که برای این نوع استفاده، سرورهای قابل نصب در رک (Rackmount) و سرورهای
ایستاده (Tower) مناسب هستند که در هر دو گروه، سرورهایی با مشخصات معمولی و متوسط با قیمت های معقول برای استفاده در کسب و کارهای
کوچک وجود دارد. اما نکته مهم این است که برای استفاده از سرورهای قابل نصب در رک، نیاز به یک رک یا قفسه برای نصب سرور وجود دارد،
زیرا سرورهای رک‌مونت به لحاظ شکل بدنه به‌گونه ای طراحی شده‌اند که باید در رک نصب شوند، رک‌ها که تجهیزات شبکه مجموعه را در خود جای
می‌دهند، با بدنه‌های ضدالکتربسیته، مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن روی تجهیزات می‌شوند. فروش سرور hp امروزه نمی‌توان نقش سرورها و
ذخیره‌سازها در ارتقای امنیت اطلاعات و تأثیر بسزای آن‌ها در افزایش سرعت کارکرد کسب وکارهای کوچک و متوسط را کتمان نمود. نیازهای
متعدد و مختلفی مانند ضرورت به اشتراک‌گذاری منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجموعه بین کارکنان، از به اشتراک‌گذاری چاپگرها و اینترنت
تا فایل‌ها و فولدرها و ایجاد سطوح مختلف دسترسی بین ایشان و چندین و چند نیاز دیگر، سبب شده است تا فروش سرور hp و خرید سرور hp در
سازمان‌های بزرگ، شرکت‌ها و کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط افزایش پیدا کند.

https://cesarbxsk93726.shoutmyblog.com/3820876/خرید-سرور-hp

 

در جستجوی مدلی باشید که سه یا چهار محل برای نصب درایورهای
اضافی دارد، از اترنت 1000/100/10 مگابیت بر ثانیه استفاده می‌کند و حدود 5 اسلات PCI دارد که دست کم دو تا از آن‌ها می توانند
کنترلرهای مخصوص RAID ‌های 64 بیتی PCI X RAID یا آداپتورهای پر سرعت دیگر را روی خود سوار کنند. یک سیستم ابتدایی شامل یک پردازنده
Xeon و 4 گیگابایت حافظه و یک هارد دیسک SATA یک ترابایتی، است. ECC مخفف Error Correction Code است. یک سرور با پردازنده Xeon با
مقدار بیشتری رم و هارد قیمت سرور hp شما را اندکی افزایش خواهد داد. شما می‌توانید برای خرید سرور اچ پی، با کارشناسان بخش فروش سرور
hp ما در تماس باشید. سرورهای رده میانی معمولاً با two الی 4 پردازنده، حداکثر 3 ترابایت رم و بین 8 تا 40 عدد هارد SATA و SAS یا
بیشتر در یک RAID ارایه می شوند و امکان افزودن ابزارهای ذخیره‌ سازی بیرونی (Topical )، سخت‌ افزار Fiber Channel SAN و ادوات دیگر
نیز وجود دارد. سرور شما باید حداقل دارای 15 مگابایت حافظه Cache از نوع Level3، هشت گیگا بایت رم، چیپ‌ست مدیریتی مخصوص سرور،
آداپتور SAS یا یک کنترلر RAID باشد. از خرید سرور hp با قطعات تقلبی امتناع کنیدقطعات تقلبی یا به اصطلاحOEM ، برای برخی از برندهای
پرفروش در بازار کشورمان بسیار فراوان است که با کیفیت بسیار نامناسب و البته قیمت کمتر در مقایسه با قطعه اصلی عرضه می‌شوند که این
قطعات نسبت با قطعات اصلی، طول عمر کمتری دارند و شرکت تولیدکننده سرور نیز آن‌ها را تأیید نمی‌کند. بنابراین دقت کنید در هنگام خرید،
قطعات تقلبی مانند هارددیسک‌ها و رم‌های OEM روی سرورتان استفاده نشود؛ زیرا ممکن است باعث از دست رفتن اطلاعات مجموعه یا خرابی‌های
مکرر در سرور شود. تصمیم بگیرید با توجه به نیازهای مجموعه، بهتر است از چه سیستم‌عاملی استفاده کنید. معرفی سرورهای رده متوسطسرور های
این رده به‌ صورت ایستاده یا مدل‌های قابل نصب در Rack عرضه می شوند. این سرورها می توانند چندین کار مختلف را هم زمان اداره کنند،
مثلاً بانک های اطلاعاتی کوچک، سرویس‌ فایل، به اشتراک گذاشتن چاپگر و نرم‌ افزارهای سرویس‌دهنده (برنامه‌های کاربردی). Stand شرکت
بهاور فناور ویرا با تخصص و تجربه چندین ساله در فروش سرور hp برای مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما آماده خدمت رسانی است. شناسایی
دقیق و کامل نیازهای مجموعهسرور مناسب سروری است که به لحاظ مشخصات فنی متناسب با مجموعه شما باشد، یعنی مشخصات فنی آن به شکلی باشد که
نه کمتر از نیاز مجموعه و نه خیلی بیشتر از آن باشد؛ چراکه هرچه مشخصات فنی سرور بهتر باشد، قیمت آن نیز به همان میزان بیشتر خواهد
بود. بنابراین، برای انتخاب سرور متناسب با مجموعه خود، باید به‌درستی نیازهای مجموعه را شناسایی کنید، از مؤلفه‌های مهم در این موضوع
می‌توان به این موارد اشاره کرد:برای خرید سرور hp می توان بسته به نیاز خود یکی از سه نوعTower ،Rack ، Blade را انتخاب نمود. مدل های
Blade و Rack بیشتر در محیط‌ها و شبکه‌های بزرگ استفاده می‌شوند.

 
https://cashvqmh72616.bcbloggers.com/3834727/فروش-سرور
 

اگر شرایط داشتن رک مانند اتاق و کولینگ مناسب را ندارید، می‌توانید
از سرورهای ایستاده یا Tower استفاده کنید. میزان ارتفاع در رک ها با یونیت مشخص می شود که هر یونیت برابربا 3/4 سانتیمتر است. 
الکتریسیته ساکن در بسیاری از موارد باعث کاهش طول عمر تجهیزات و سوختگی احتمالی آن‌ها می‌شود. همچنین رک‌ها با فن‌های تعبیه‌شده
درونشان، گردش هوای مناسبی برای خنک نگهداشتن تجهیزات ایجاد می‌کنند. همیشه داشتن رک برای نگهداری از تجهیزات شبکه مانند سرورها،
سوییچ‌های شبکه، ذخیره‌سازها، مودم‌ها، روترها و مانند این‌ها مناسب است، اما استفاده از رک ارتباط مستقیمی با فضای فیزیکی مجموعه
دارد، زیرا معمولاً رک‌ها را در فضای عمومی مجموعه قرار نمی‌دهند و برای آن‌ها اتاق‌های خاصی با عنوان اتاق سرور درنظر می‌گیرند. اگر
در مجموعه شما فضایی برای اختصاص یک اتاق سرور کوچک موجود است که گردش هوای مناسبی دارد یا در آن می‌توان کولر گازی نصب کرد، بهتر است
به فکر تهیه سرور قابل نصبی در رک و همچنین یک عدد رک به اندازه مطابق با نیاز مجموعه خود، به لحاظ تعداد تجهیزات شبکه، باشید. برای
مثال اگر محافظت از اطلاعات مهم مجموعه‌تان در اولویت است، باید سروری تهیه کنید که Raid Controller سخت افزاری مناسب داشته باشد تا
بتوانید سطوح مختلف امنیتی در لایه هارددیسک‌ها در سرور خود ایجاد کنید. اگر دسترسی از بیرون مجموعه به کمک اینترنت به سرور داخل
مجموعه در اولویت است، باید سرور اچ پی خریداری شود که به لحاظ سخت‌افزاری این امکان را فراهم آورد. سرورهای رده متوسط باید همراه هارد
دیسک ها، فن و منبع تغذیه نوع Hot-Plug و یدکی (Redundant) باشند تا بتوانید بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه، قطعات معیوب را تعویض و
جایگزین کنید. فروش سرور HP به عنوان معتبرترین برندفروش سرور HP به عنوان معتبرترین برند در بازار روی پایداری، دوام و کیفیت سرور
انتخابی شما تاثیر مستقیم دارد، بنابراین بهترین انتخاب برای شرکت‌های بزرگ و مدیریت سرویس‌های حساس خرید سرور hp می‌باشند. چرا به
خرید سرور اچ پی نیاز دارید؟در مرحله بعد، باید هدف خود را از خرید سرور hp مشخص کنید. آیا نیاز اصلی شما به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و
فولدرها بین کارکنان است؟

https://manuelxtoi82716.blogcudinti.com/3849573/فروش-سرور

 

یا نیاز به اشترک گذاشتن، کنترل و مدیریت اینترنت در اولویت است؟ آیا برای اینکه از اطلاعات مهم خود محافظت
کنید، نیاز به خرید سرور hp دارید یا قصد دارید سطوح دسترسی مختلف برای دسترسی به اطلاعات مهم مجموعه برای کارکنان خود ایجاد کنید؟ آیا
می‌خواهید اطلاعات بسیار حجیم مجموعه خود را در یک مکان مدیریت کنید؟ پاسخ این پرسش‌ها می‌تواند تأثیر مستقیمی در انتخاب و خرید سرور
hp متناسب با مجموعه شما داشته باشد. در بخش فروش سرور hp ما به صاحبان کسب وکارهای کوچک و متوسط پیشنهاد کردیم برای رفع نیازهای
مجموعه خود به سرور، از خرید سرور اچ پی ، حتی ارزان‌قیمت دریغ نکنند؛ چراکه استفاده از سروری ارزان با مشخصات فنی معمول، بسیار بهتر و
اصولی‌تر از استفاده از کامپیوتر شخصی قدرتمند با مشخصات فوق‌العاده است. سرور چیست؟سرور ترکیبی از سخت افزار کامپیوتری و سیستم عامل
است که منابع مختلفی مانند رم، فضای ذخیره‌سازی، پردازنده و ... را برای کاربران داخل شبکه آماده می‌کند. سرورها از پیدایش شان تاکنون
تغییرات زیادی داشته‌اند. تفاوت سرورها در طراحی ظاهری آنها و ترکیب سخت‌افزارهای داخل آن است. این دستگاه‌ها به صورت Tower (ایستاده)
یا قابل نصب در Rack به ارتفاع یک یونیت هستند و حداقل 4 گیگابایت حافظه با قابلیت گسترش به 16 تا 32 گیگا بایت و حداکثر 4 هارد دیسک
از نوع SATA هستند. به نوع ضمانت و شرکت تأمین‌کننده توجه کنیدگرچه میزان خرابی در سرورها بسیار کمتر از میزان خرابی در رایانه‌های
شخصی است، قطعات سرور در مقایسه با قطعات رایانه‌های شخصی، گران‌تر هستند و ممکن است خرابی یک قطعه کوچک در سرور، هزینه گزافی داشته
باشد. بنابراین ضمانت در خرید سرور اچ پی، موضوع فوق‌العاده مهمی است.

 
https://andersonkfat27159.iyublog.com/3839323/خرید-سرور-استوک


 

 

در حال حاضر برخی از سرورهای اچ پی در بازار ایران، بدون ضمانت
به فروش می‌رسند یا دارای ضمانتی هستند که قطعات اصلی مانند پردازنده‌ها یا منابع تغذیه مشمول ضمانت نمی‌شوند و این بر خلاف اصول ضمانت
اولیه شرکت تولیدکننده سرور است. با توجه به اینکه سرورها از دسته تجهیزات زیرساختی و استراتژیک محسوب می‌شوند، بهتر است در انتخاب
برند آن دقت ویژه‌ای به خرج دهید، در بازار، سرورهای بدون برند یا با برندهای ناشناخته و درجه چندم جهانی با قیمت‌های بسیار پایین وجود
دارند که متأسفانه طول عمر آن‌ها بسیار کوتاه است و کیفیت خوبی ندارند. سعی کنید سرور انتخابی خود را از بین برندهای مطرح و معتبر
جهانی همچون HPE انتخاب کنید. طبق گزارش وب سایت IDC در خصوص پنج برند اول تولیدکننده سرور در جهان، HP پرچمدار است که برای خرید سرور
اچ پی، می توانید با کارشناسان بخش فروش سرورhp ما در تماس باشید. شما می‌توانید برای خرید سرور hp، با کارشناسان بخش فروش سرور hp ما
در تماس باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد فروش سرور اچ پی اینجا کلیک کنید.

https://chanceyvql93826.rimmablog.com/3860763/قیمت-سرور-اچ-پی
 
فناوری روز...
ما را در سایت فناوری روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:38

SEO Guide: Everything a Beginner Needs to Know (in 2021)

دسته بندی و معماری اطلاعات سایت شما دقیقا باید همانند شکل زیر باشد:

اکنون two مورد را باید در نظر گرفت:

آدرس URLصفحات شما نباید طولانی باشد - دسته بندی ها و زیر دسته ها بصورت واضح در دسترس باشند.

نتیجه گیری درباره سئو سایت فروشگاهی :

بیش از 80 percent از ترافیک کشور از طریق ویدئو صرف می شود به همین جهت اگر در سایت خود از ویدئو استفاده کنید می توانید ترافیک بسبار زیادی را جذب کنید. برای گوگل نیز محتوای ویدئو ارزش بیشتری دارد و همچنین کاربران شما نیز نرخ تبدیل (تبدیل بازدیدکننده به مشتری) بیشتری را نسبت به متن و عکس در ویدئو خواهند داشت. بصورت کلی بهینه سازی سایت 2 قسمت اصلی دارد،

سئوی داخلی On-Pageو سئوی خارجی Off-pageمحتوای تکراری: در برچسب ها معمولا بدلیل تکراری بودن توضیحات مشکل داپلیکیت کانتنت رخ میدهد که این مورد نیز خود به سئوی سایت شما آسیب وارد می کند.
برای انجام سفارش سئو سایت و یا مشاوره جهت سئو سایت فروشگاهی میتوانید با شرکت سئوکار تماس بگیرید تا توسط تیم با تجربه و متخصص سئو کار های مربوط به بهینه سازی سایت شما انجام شود. 6. همیشه رقبای خود را آنالیز کنید اگر در سئو سایت فروشگاهی لندینگ پیج های خود را بر روی صفحه محصولات قرار ندهید، بهتر است که دسته بندی محصولات لندینگ پیج های شما باشند.

هر URL فقط برای یک کلمه کلیدی باشد در سئو سایت فروشگاهی بهتر است که یا از دسته بندی استفاده بکنید، یا از برچسب ها بصورت کلی مارکتینگ و بازاریابی سئوی سایت شما به شکل زیر خواهد بود: بصورت خلاصه، بازدیدکننده ای که وارد صفحه اصلی سایت شما می شود باید به سمت ، دسته بندی هایی که به دنبال آن است هدایت شود و از طریق دسته بندی ها و فیلتر های موجود در هر دسته بندی بتواند محصول مورد نیاز خود را بر اساس قیمت و شرایطی که نیاز دارد در سایت شما پیدا کند. 

معماری اطلاعات باید همه اطلاعات موجود در سایت شما براحتی قابل دسترس باشد، به نحوی که چنان مدیریت و ساماندهی خوبی داشته باشید زمانی که یک کاربر وارد سایت شما می شود فقط با چند کلیک بتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند و مراحل خرید را انجام دهد.

 حتما از بخش وبلاگ سایت استفاده کنید متاسفانه در سایت های فروشگاهی بدلیل اینکه ممکن است از یک دسته بندی چندین محصول وجود داشته باشد و کلمه کلیدی هر کدام از این دسته بندی ها برابر با همان اسم محصول باشد بخاطر همین ممکن است که کلمات کلیدی مشکل تداخل داشته باشند و بصورت تکراری مورد استفاده قرار گیرند.

توصیه می کنیم که حتما از دسته بندی ها استفاده بکنید و از برچسب ها در سایت خود استفاده نکنید بازدیدکننده در "صفحه اصلی" سایت شما یک عکس از دسته بندی "لباس" مشاهده می کند، سپس بر روی آن کلیک می کند وارد یک صفحه جدید که در آن لباس ها بر اساس "لباس مردانه" یا "لباس زنانه" و "لباس کار" یا لباس مجلسی" مرتب شده اند وکاربر می تواند برای یافتن محصول خود براحتی دسته بندی خود را انتخاب کند. تولید محتوا یکی از اصلی کار ها در سئو فروشگاه اینترنتی می باشد ، شما باید توضیحات همه محصولات خود را بصورت کامل با ذکر کامل جزئیات انجام دهید، با یک بررسی جزئی از اولین سایت های ایران همانند دیجی کالا و بامیلو و زنبیل متوجه خواهید شد که برای کوچک ترین محصولات سایت خود نیز، توضیحات و شرح بسیار زیادی را قرار داده اند که این مورد هم برای بازدیدکننده سایت مناسب می باشد، هم برای گوگل یک معیار جهت رتبه دادن به سایت ها است.

برای درک بیشتر این موضوع، یک مثال از یک فروشگاه لباس را مطرح می کنیم:برای سئو سایت فروشگاهی چه کار هایی باید انجام داد؟بخش وبلاگ می تواند ترافیک طبیعی بسیار زیادی را به
سمت سایت شما جذب بکند و از طرفی بدلیل اینکه بروزرسانی مداوم و مرتب سایت یکی از فاکتور های گوگل برای رتبه دادن به سایت ها می باشد و
ممکن است که در سایت های فروشگاهی بعد از مدتی دیگر محصول جدیدی جهت اضافه کردن در سایت وجود نداشته باشد بخاطر همین در این شرایط بخش وبلاگ سایت علاوه بر اینکه ترافیک بسیار زیادی را به سمت سایت شما هدایت می کند، میتواند یک عامل خوب جهت بروزرسانی سایت و انتشار مطالب جدید و تولید محتوا باشد بهتر است که تمرکز خود را بر روی دسته بندی محصولات قرار دهید، زیرا بازدیدکنندگان قدرت بیشتری بر روی انتخاب تنوع محصولات دارند و از طرفی، شما نیز می توانید متن و محتوای خود را بصورت کامل به نمایش بگزارید و قدرت مانور بیشتری دارد. -فعالیت بر روی برند (برند سازی)

مستر وب سئو

سئو سایت فروشگاهی چیست؟ بعد از مطالعه این مقاله شمامی توانید براحتی سئو سایت فروشگاهی خود را به یک شرکت بسپارید و چگونه گزارش کار ها و توضیحات آن سایت را کنترل و مدیریت بکنید همچنینبرای بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی استراتژی ها و راهکار های بسیار زیادی وجود دارد در این مقاله علاوه بر اینکه شما را راهنمایی کرده ایم که چه معیار هایی را در نظر داشته باشید، بهترین روش ها جهت بهبود رتبه و جایگاه سایت را نیز توضیح داده ایم.

محتوای ضعیف: به این معنی که در یک صفحه فقط 1 لینک وجود دارد وهیچ متن و توضیحات دیگری در آن وجود ندارد و با توجه به اینکه طبق اطلاع رسانی های خود گوگل بهتر است که صفحات کمتر از 300 کلمه نداشته باشید به همین جهت بهتر است که از ساختن صفحاتی که محتوایی ندارند و اسپم هستندخودداری شود.

باید شرایطی باشد که بازدیدکننده چندین دسته بندی مختلف را طی کند تا به محصول برسد. از نظر طراحی و معماری و برای خود
گوگل نیز هیچ تفاوتی بین دسته بندی و برچسب های یک سایت وجود ندارد. بخاطر همین از استفاده بیش از حد و یا وارد کردن کلمات کلیدی
نامرتبط باید خودداری کنید و در نظر داشته باشید که اگر از برچسب ها برای اضافه کردن کلمات کلیدی غیر مربتط یا حتی انواع مختلف کلمات
کلیدی استفاده بکنید، تعداد صفحات سایت شما که اسپم هم می باشند افزایش پیدا می کند و این برای سئوی سایت شما نتیجه مطلوبی نخواهد
داشت. لینک های شکسته ، موجب میشود که موتور های جستجوگر یک امتیاز منفی در سایت شما در نظر بگیرند بخاطر همین باید با دقت آدرس های
URL خود را تولید کنید و سعی کنید که در آینده این آدرس ها را تغییر ندهید/ مطمئن باشید که با ایجاد صفحات 404 علاوه بر اینکه آن کلمه
کلیدی شما رتبه و جایگاه واقعی خود را از دست خواهد داد، بلکه گوگل نیز اگر تعداد لینک ها زیاد باشد با سایت شما و همه کلمات کلیدی شما
رقابت میکند. همچنین در نظر داشته باشید زمانی که شما با یک کلمه کلیدی رتبه و جایگاه بگیرد، اگر یک سیلاب به اول و آخر آن اضافه شود
اما کلمه کلیدی شما همچنان رتبه و جایگاه داشته باشد، شما با کلمات جدیدتر هم باز رتبه و جایگاه مناسب تری را خواهید داشت و مطمئن
باشید با سیلاب های جدید هم رتبه شما بهبود خواهد داشت. 8. نوشتن متن مناسب توضیحات تولید محتوا یک کار تخصصی و متوالی می باشد که
دارای بیش از 30 تکنیک مختلف دارد و اگر این تکنیک ها را رعایت کنید می توانید رتبه و جایگاه بسیار خوبی را در نتایج جستجو ها دریافت
بکنید و مقاله ها و محصولات شما همیشه در لینک های اول نتایج جستجو ها قرار بگیرد. 3. مدیریت کلمات کلیدی هر صفحه در سایت فروشگاهی خود
نباید بخواهید که با 1 آدرس url چندین کلمه کلیدی شما رتبه و جایگاه داشته باشند. در حالت عادی شما قادر هستید تا برای هر صفحه تا 3
کلمه کلیدی ورودی داشته باشید، تا 7 کلمه هم ظرفیت وجود دارد اما بهتر است که برای هر کدام از کلمات کلیدی خود (مثلا اسم یکی از دسته
بندی های سایت) یک کلمه کلیدی خاص داشته باشید که بیشترین ترافیک و جستجو را دارد و مشتریان شما از آن زیاد استفاده می کنند. همواره
رقبای شما در حال توسعه و بهبود وضعیت سایت خود می باشند به همین جهت با توجه به اهدافی که دنبال می کنند می توانید یک برنامه ریزی
مناسب از وضعیت بازار و همچنین اتفاقات در پیش رو داشته باشید. همچنین با کمک ابزار هایی مانند archive.org می توانید تاریخچه رقبای
خود را مشاهده کنید و به کمک ابزار های دیگری مثل moz از اقداماتی که رقبای شما در حال انجام هستند(برنامه ریزی آینده رقبای خود) مطلع
شوید. 4. دسته بندی ها و برچسب ها 7. از قدرت ویدئو استفاده کنید 9. بررسی لینک های شکسته در سئو برند سازی از طریق و روش های مختلفی
قابل انجام می باشد. 2 دلیل برای استفاده نکردن از برچسب ها در سئو سایت فروشگاهی: یکی از کار هایی که وظایف هر سئوکار
 میباشد فعالیت بر روی برند و برندسازی می باشد/ نباید فقط به فکر خرید یکباره مشتری باشید بلکه باید شرایطی را
ایجاد کنید که مشتریان شما، علاوه بر اینکه خودشان تبدیل به مشتری دائمی سایت شما شوند، سایت شما را نیز به دوستان آشنایان خود نیز
معرفی بکنند و در خرید های بعدی خود به جای جستجو کردن کلمات کلیدی در گوگل، اسم برند شما را جستجو کنند و از طریق سایت شما محصول خود
را پیدا کنند. سئو سایت فروشگاهی ممکن است کار بسیار ساده ای باشد و در یک زمان بسیار کم و با هزینه ای مناسب انجام شود اما در عین حال
میتواند یک کار بسیار پیچیده و زمانبر باشد.راحتی یا سخت بودن سایت ها توسط رقبای شما مشخص میشود. اما با انجام اقدامات بالا مطمئن
باشید که میتوانید براحتی با استاندارد های خود گوگل رتبه و جایگاه مناسبی را برای خود کسب کنید.

سئو تضمینی

فناوری روز...
ما را در سایت فناوری روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ساعت: 1:35

نگاهی به سرور DL380 GEN 10 - ویرگول

این سوال معمولا چالش برانگیز ترین جواب را خواهد داشت! چرا که پس از بررسی نوع و سطح کاربری و نیازها، می توان کانفیگ پیشنهادی ما را
دریافت نمایید. گاهی ممکن است پیشنهاد خرید ما یا هر فروشنده دیگری داده شود اما با بودجه مورد نظر شما سازگار نباشد. در این صورت
انتخاب های دیگری خواهید داشت که ممکن است سخت افزار آن کمی ضعیف تر از انتخاب اول شما باشد. همانطور که توضیح دادیم، خرید سرورهای نسل
آخر بهترین انتخاب و پیشنهاد ما به شماست. اما نسل های قبلتر هم می توانند نیاز یک کسب و کار را برطرف کنند. در هر صورت در این صفحه می
توانید سرورهای موجود در رسام سرور را مشاهده و بررسی کنید. در آخر برای خرید آن چه بصورت استوک و چه بصورت نو، با ما تماس بگیرید.سرور
HP DL یا سرور HP ML
 * سری BL یا Blade
 * سری ML یا سرور ایستاده HP (تاور سرور ها)
 * سری DL یا رک مونت ها
 * و مینی سرورها

8 دلیل انتخاب سرور HPE توسط مدیران IT
رسام سرور، آماده ارائه کانفیگ و قیمت سرور HP G10 بوده و با ارائه مشاوره حرفه ای، نیاز مشتریان را برطرف می کند. بهرحال با توجه به
نوع کاربری شما، اعم از ایستگاه کاری برای تعداد کاربران زیاد، کاربری گرافیک و رندرینگ بالا، میزبانی وب، ایمیل و فایل و سایر کاربری
های سرور، صحیح جمع کردن سخت افزار داخلی یا کانفیگ آن امری بسیار مهم است چرا که ممکن است در صورت جمع آوری و خرید سرور و ملزومات آن
بصورت اشتباه، نیاز شما برطرف نشده و هزینه شما هدر رود. قطعات سخت افزاری دیگری به غیر از CPU سرور
، رم، هارد، پاور نیز وجود دارد که بنا به نیاز کسب و کار
روی سرور نصب می شوند. برای مثال کارت رایزر باعث می شود تا کارت های توسعه دیگری همچون کارت شبکه فیبر نوری، کارت گرافیک، رید کنترلر
و... روی آن نصب و استفاده شود. پیشنهاد خرید سرور ما به شما، از نسل 8 تا نسل آخر یعنی نسل 10 است. چرا که نسل های سرور و قطعات قبل
از این سه نسل، دیگر تولید نمی شوند. قطعات نسل های قبل از 7 به سختی در بازار یافت می شوند و اگر هم موجود باشند، بصورت استوک به فروش
می روند.سرور استوک یا نو؟
سری DL که پر پرفروش ترین آن، سرور hp dl380 g10 و HP Proliant DL360 می باشد، از نوع سرورهای رک مونت یا قابل نصب داخل رک می باشد و سری ML همان
سرورهای اچ پی نوع تاور یا ایستاده می باشد که ظاهراً شبیه کیس کامپیوتری هستند و نیازی به رک ندارند. از جمله سرور محبوب سری ML می
توان به مدل ML350 اشاره کرد که در نسل های مختلف طراحی و عرضه شده اند. برای خرید سرور ML یا سری DL باید در نظر داشته باشید که
سرورهای ML در دسته تاور سرورهای قرار می گیرد و معمولاً نیازی به رک ندارند اما برخی مدل های این سری می توانند با قطعه ای بنام ریل
کیت داخل رک نیز نصب شوند. مورد مهم بعدی برای خرید یک سرور، نوع استفاده و کاربری سرور است. برای مثال اگر شما نیاز به سرور برای یک
کسب و کاری مانند حسابداری دارید، نیاز به سروری خواهید داشت که کانفیگ آن برای رید بندی و حفاظت اطلاعات مناسب باشد. اما اگر کاربری
شما هاستینگ وب یا سرویسی همانند آن است، هاردهای SSD و NVMe انتخاب های اول خرید یک سرور خواهند بود. سرورهای اچ پی همانند یک مدل
کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ، می توانند مشخصات سخت افزاری متفاوتی داشته باشند. در واقع هر مدل سرور جدا از اینکه نسل آن چه باشد، سخت
افزارهای مختلفی را پشتیبانی می کنند و ممکن است برخی سخت افزارها مانند پردازنده ها، روی یک مدل قابل نصب باشند اما روی مدل دیگر قابل
نصب نباشد. داخل صفحه هر مدل سرور در سایت رسام سرور علاوه بر قیمت و مشخصات سرور ، سعی شده تا تمامی موارد سخت افزاری آنها مورد بررسی
قرار گیرد. با این حال شما می توانید مشاوره خرید سرور خود را از رسام سرور دریافت نمایید.خرید و فروش سرور HP استوک (کارکرده)
سرورهای نسل 10 برند HPE در سال 2018 معرفی شدند و تا هم اکنون که این متن نوشته می شود، آخرین نسل آن هستند. مطمئناً آخرین نسل
سرورهای اچ پی، از لحاظ کارایی سخت افزار، نسبت به نسل قبلتر خود قدرتمند تر عمل می کنند. برای مثال پردازنده های استفاده شده در نسل
10، که با نام Intel Xeon Scalable عرضه شده اند، قدرت پردازش بالاتری داشته و گرانتر نیز هستند. همین مسئله برای سایر سخت افزارهای
این نسل مانند رم ها و فضای ذخیره سازی نیز صادق است. * سرورهای HPE از نظر سخت افزار پذیری نسبت به سایر رقبا قدرتمندتر عمل می کند. 
 * سیستم مدیریت (iLO) سرورهای HPE نسبت به سایر رقبا از عملکرد مطلوبتری برخوردار
   است. 
 * از نظر تکنولوژی، سرورهای اچ پی از برتری چشمگیری برخوردار هستند. 
 * اگرچه سرور اچ پی می تواند قیمت گرانتری نسبت به برند های دیگر داشته باشد ولی
   ارزش خرید آن بسیار بالا است. 
 * پشتیبانی، تعمیر و خرید قطعات آن در مقابل سایر برندها، بسیار در دسترس تر است. 

چه سروری مناسب کسب و کار شما است؟
شرکت HP به خودی خود به عنوان یک اَبَر برند در زمینه ماشین های اداری و لپ تاپ، شناخته شده است اما تولیدات این برند به همین جا ختم
نشده و در زمینه های دیگری به خوبی همان ماشین های اداری و کامپیوتر فعال بوده و قدرت نمایی می کند. در زمینه سرورها و تجهیزات ذخیره
سازی با اضافه کردن E که مخفف Enterprsie (تجاری) به آخر برند HP، فعالیت گسترده ای را در سطح بین المللی انجام می دهد. HPE سرورهای
بسیار انعطاف و ارتقاپذیری را طراحی و تولید می کند. در اینجا به برخی از ویژگی ها می پردازیم که این برند را نسبت به رقبا در صدر نگاه
داشته است: طراحی و تولید سرورها و سخت افزار جانبی آنها، توسط برند های مطرح دنیا مانند HP و DELL و... انجام می گیرد. برند HP در این
زمینه، صاحب نام بوده که البته در واقع نام اصلی آن، HPE است که مخفف Hewlett-Packard-Enterprise می باشد. سرورهای HP در حال حاضر
جایگاه اول را در فروش سرور دارند.سرور HP چیست ؟
خرید سرور استوک برای کسب و کارهایی پیشنهاد می شود که هزینه خرید سرور آکبند برای آنها سنگین بوده و برای شروع حتماً و بهرحال باید
سرور داشته باشند. معمولاً سرورهای نسل آخر HPE در بازار قیمتی بسیار بالا دارند، بنابراین بهترین گزینه خرید سرورهای استوک نسل ها
قبلتر است. خرید سرور استوک ، دلیل بر ضعف سخت افزاری آنها نیست و می تواند نیاز کسب و کار را برطرف کند یا حتی ارتقا هم پیدا کند اما
بهرحال تکنولوژی و سرعت پردازش سرورهای نسل جدیدتر بهتر خواهند بود. پاسخ این سوال فقط توسط اعلام نیاز ها توسط کسب و کار به مسئول
آشنا به سرورها داده می شود. به بیانی دیگر، اگر نیازهای کسب و کار مانند: تعداد کاربران، نوع کاربری، میزان پردازش، سخت افزار مورد
نیاز اپلیکیشن ها و... معین شده باشد، می توان کانفیگ سرور یا سخت افزار مورد نیاز برای جمع آوری را تعیین کرد. برای مثال می توان
تعیین کرد که دو پردازنده با فرکانس 2.6 گیگاهرتز ، مقدار رم 128 گیگابایت و استفاده از حافظه های NVMe برای چه کسب و کاری مناسب بوده
و برای چه کسب و کاری مناسب نیست. سرورها اصلی ترین بستر نگهداری و پردازش اطلاعات در شبکه های بزرگ و کوچک هستند. در واقع نقش
کامپیوتری را ایفا می کنند که قدرت پردازش بالایی داشته و وظیفه های پردازشی سنگین را براحتی انجام می دهند.خرید سرور HP استوک ، یکی
از مهمترین ویژگی های این سرورها است بطوریکه تاثیر بسیار زیادی روی صرفه جویی در هزینه ها خواهد داشت. خرید سرور HP به صورت استوک یا
کارکرده، به این معنی نیست که این سرورها از دور خارج شده و بلا استفاده هستند، هم اکنون نسل های ماقبل نسل آخر HPE، هنوز در بسیاری از
شرکت ها و سازمانهای بزرگ در حال استفاده بوده و حتی قابل ارتقا نیز هستند. به هر ترتیب، رسام سرور آماده ارائه مشاوره خرید و اعلام
قیمت سرور به شما خواهد بود. شرکت رسام سرور به عنوان عامل فروش سرورهای اچ پی و قطعات آن در ایران می تواند مشاور ایده آلی برای خرید
سرور اچ پی شما باشد. 1. کانفیگ و بهنیه سازی در سریع ترین زمان ممکن تنها با یک کلیک! 
 2. مانیتور و تنظیمات سرور بصورت آنی
 3. گزینه ای مناسب برای پردازش ابری
 4. امنیت سیستم ها
 5. تشخیص حمله و امکان بازسازی آسیب ها
 6. مدیریت کامل و بدون واسطه از راه دور
 7. رفع ایراد در سریع ترین زمان ممکن به لطف تعداد بسیار زیادی سنسور
 8. ارتقا پذیری آسان با ظرفیت بالا

قیمت سرور HP G10 یا نسل دهم
سرورهای اچ پی در سری های مختلف تولید می شوند:خرید سرور اچ پی چه مزایایی نسبت به سایر برندها دارد؟
هم اکنون بسیاری از سرورهای داخل شرکت ها و سازمان ها از نوع نسل های قبل از نسل آخر می باشند که البته نیاز آن کسب و کار را بر آورده
می کنند.راهنمای خرید سرور اچ پی
سرورهای HPE نسل به نسل دارای ویژگی هایی برتر نسبت به نسل قبلی خود هستند. با اطمینان می توان گفت نسل آخر این نوع سرورها، آخرین
قابلیت ها و تکنولوژی ها را برخوردار هستند که در نسل های قبلی دیده نمی شوند. در حال حاضر سرورهای نسل 8 ،9 و 10 عموماً استفاده
بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود دارند. در هر صورت شرکت رسام سرور می تواند در زمینه خرید سرور حسابداری ، هاستینگ و سایر موارد کسب و
کار شما، مشاور و تامین کننده شما باشد.کدام سرور اچ پی مناسب کسب و کار شماست؟
پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، اطلاعات خود را در زمینه سرورها بالا برده و بدانید اصلاً چطور سرورها به فروش می رسند. برای این
منظور به بخش آموزش و مقالات وبسایت ما مراجعه کرده و اطلاعات پایه در این زمینه را بدست آورید. اگر زمانی برای مطالعه این مقالات
ندارید، با ما تماس بگیرید. در وهله اول پیشنهاد ما، خرید نسل آخر سرورهای HPE است که از نظر کارایی و قابل ارتقا بودن، نسبت به نسلهای
قبلتر خود، بسیار قابل توجه تر هستند. اما ممکن است خرید نسل آخر این سرورها که معمولاً آکبند هستند، هزینه زیادی داشته و از توان کسب
و کار خارج باشد، در این صورت نسل های قبل هم می تواند نیاز کسب و کار را بر آورده کنند اما مطمئناً آنها بصورت سرور استوک یا کارکرده
به فروش می رسند. پس قبل از هر اقدام به خریدی حتما با کارشناسان ما، مشاوره داشته باشید. این شرکت تمرکز خود را بیشتر روی سرورهای پر
فروشی همچون HP Proliant DL360 و HP Proliant DL380 گذاشته است. در اینجا 8 ویژگی مهم سرورهای اچ پی را توضیح می دهیم که برای مدیران
IT مهم بوده و دلیل بر انتخاب این برند سرور می شود: باید دانست پردازنده و برخی قطعات سخت افزاری دیگر نسل های قبلی با نسل جدیدتر
سازگار نیستند. برای مثال پردازنده های خانواده Intel Xeon E-2600 نسخه 1 و two فقط با نسل 8 سرورهای اچ پی سازگار بوده و نسخه 3 و 4
این مدل پردازنده با نسل 9 سرورهای hp سازگار می باشند. پس سازگاری سخت افزار با مدل سرور بسیار مهم می باشد. شرکت رسام سرور می تواند
در این زمینه تامین کننده سرورهای استوک نسل های 8 تا 10 HPE باشد. گاهی مدیران آی تی نیاز دارند تا نسل های قبل از نسل آخر را که مورد
استفاده آنهاست، ارتقا دهند. ما می توانیم تامین کننده انواع قطعات اصلی ، مانند هارد سرور، رم سرور، پردازنده سرور و... این سرورهای
کارکرده نیز باشیم.مشخصات فنی سرورهای HP

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سرور hp ml30 g10 اینجا کلیک کنید.

فناوری روز...
ما را در سایت فناوری روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مریم بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 ساعت: 9:15